Canadian Medical Care – family medical care

Cvičení podle paní Mojžíšové (Mojžíšova metoda) | Baňkování | Hubnutí Wellness trend | Konzervativní léčba úrazů | Léčebná tělesná výchova | Masáže lávovými kameny | Podologie, Podiatrie – péče o nohy | Ultrazvuk | Léčba onychomykóz a ostatních dermatomykóz (plísní) | Léčba akné | Léčba bradavic (verrucae) | Acne neonatorum (novorozenecká vyrážka) | Akutní apendicitida | Alergie na léky | Alergologické testy a vyšetření | Anemie | Atopická onemocnění | Alergická rhinitis (rýma) | Borelióza | Břišní koliky, tříměsíční koliky | Homeopatie (homeopatická léčba) | Chřipka | Diabetes melitus v dětském věku | Dráždivý tračník | EKG vyšetření | Enuréza (pomočování) | Erythema exudativum multiforme | Gastritidy | Hernie (kýly) | Herpes simplex, Gingivostomatitida herpetica | Infarkt myokardu | Infekce vyvolané Campylobacterem | Infekce novorozenců | Herpes zoster (pásový opar) | Infekce viry Coxsackie | Infekční mononukleóza | Kopřivka (urtica) | Léčba antibiotiky | Léčba furunkulu | Léčba obezity | Léčba růže (erysipel) | Malý růst | Morbilli (spalničky) | Nedonošený novorozenec | Návštěvy u nemocného doma | Obstipace (zácpa) | Okamžité stanovení CRP (potvrzení zánětlivého procesu) | Očkování dětí | Pneumonie (zápal plic) | Poradenská péče pro děti | Problémy s kojením | Pátá nemoc (erythema infectiosum) | Revmatická horečka | Seboroická dermatitida | Správná životospráva, výživové poradenství | Stafylokové infekce | Streptokokové infekce | Telefonické a mailové konzultace | Toxoplazmóza | Variola (pravé neštovice) | Vstupní, preventivní a závodní lékařské vyšetření | Zralý novorozenec | Zánětlivé průjmové onemocnění v kojeneckém věku | Šestá nemoc (exantema subitum) | Antikoncepce | Klimakterium a menopauza | Mimoděložní těhotenství | Nemoci v těhotenství | Očkování proti karcinomu děložního čípku | Poruchy menstruačního cyklu | Screening karcinomu děložního čípku | Vyšetřovací metody v gynekologii | Vyšetřovací metody v urogynekologii | Záněty v gynekologii | Astma bronchiale | Infekce močových cest | Vyšetřovací metody v nefrologii | Záněty průdušek | Endodoncie (ošetření kořenových kanálků) | Ortodoncie | Zubní výplně (záchovná stomatologie) | Laryngitida | Rhinosinusitis (rýma a zánět vedlejších dutin nosních) | Vyšetřovací metody nosu a paranazálních dutin | Zánět středního ucha (Otitis media acuta, chronica) | Konflikty mezi dětmi a rodiči | Obavy ze zvládání nových situací | Partnerské problémy, rozvody | Problémy s výchovou dětí | Vyčerpanost, únava | Léčba očních zánětů | Přímá oftalmoskopie | Vyšetření zorného pole | Vyšetření zrakové ostrosti do dálky | Neurotické poruchy | Poruchy spánku | Akupunktura a Akupresura | Elektroléčba, Elektrostimulace | Klasická masáž | Laserterapie | Manipulační terapie, Mobilizace | Obstřiky a punkce | Diagnostika znamének | Léčba atopického ekzému a jiných dermatitid | Léčba kopřivky (urticaria) | Adenovirové infekce | Akutní tonsilitida (angina) | Alergie na poštípání hmyzem | Anafylaktická reakce, šok | Arytmie | Alergická konjuctivitida (zánět spojivek) | Bakteriální endokarditida | Bronchiolitida | Celostní medicína | Chronické srdeční selhání | Dehydratace a poruchy ABR a iontů | Diabetes mellitus (cukrovka) II. typu | ECHO – virové infekce | Enkompréza (nekontrolovaný odchod stolice) | Epiglotitida | Erythema nodosum | Herpes simplex (opar) | Hypovitaminózy a hypervitaminózy | Infekce enterobakteriemi (osídlují střevní trakt) | Salmonelózy | Infekce virem varicella zoster | Varicella (plané neštovice) | Infekce způsobené Hemophilus influenzae | Ischemická choroba srdeční | Laboratorní vyšetření | Léčba antivirotiky | Léčba impetiga | Léčba pemfigu | Léčba zánětů žil (flebitida) | Meningokokové infekce | Nadměrný růst | Nemoci jícnu | Obezita (adipositas) | Obstrukční bronchitida | Očkování dospělých | Parotitis epidemica (příušnice) | Poliomyelitita (dětská obrna) | Poruchy srdečního rytmu (arytmie) | Průjem (diarrhoe) | RS-virové infekce | Rozdělení a léčba icteru (žloutenky) | Soor, kandidová mykóza | Srdeční šelet u zdravých dětí | Stafylokoková enterotoxikóza | Svrab | Tonzilitida (angína) | Tracheitida, trachebronchitida | Vrozený stridor a tracheomalacie | Vydávání lékařských potvrzení, průkazů a zpráv | Zácpa (obstipace) | Záškrt (difterie) | Infekce v těhotenství | Komplikace v šestinedělí | Močová inkontinence | Náhlé příhody břišní v gynekologii | Poradenská péče v těhotenství | Rizikové těhotenství | Ultrazvukové vyšetření plodu | Vyšetřovací metody v porodnictví | Záněty prsu | Hypertenze (vysoký krevní tlak) | Vyšetřovací metody v kardiologii | Vyšetřovací metody v pneumologii | Dentální hygiena | Dětská stomatologie | Léčba paradentózy (parodontologie) | Stomatochirurgie | Zubní kosmetika | Onemocnění hlasivek | Vyšetřovací metody krku | Vyšetřovací metody sluchového aparátu | Časná diagnostika vad sluchu u novorozenců a kojenců | Konflikty na pracovišti, ztráta zaměstnání | Osamělost, ztráta blízké osoby | Potíže při navazování a udržování vztahů | Rodinné konflikty a krize | Špatné zvládání stresu, deprese | Nepřímá oftalmoskopie | Vyšetření citlivosti na kontrast | Vyšetření zrakové ostrosti do blízka | Poruchy nálady