EGK s.r.o. – Sanatorium sv. Anny

Operace očních víček (Blefaroplastika) | Celiakie a jiné malabsorbce | Crohnova choroba | Divertikulóza tlustého střeva | Gastritidy | Hypertenze (vysoký krevní tlak) | Jaterní cirhóza a steatóza | Jaterní selhání | Nemoci jícnu | Nádory slinivky břišní (pankreatu) | Nádory tlustého střeva | Pankreatitidy (záněty slinivky břišní) | Průjem (diarrhoe) | Správná životospráva, výživové poradenství | Systémová onemocnění postihující tenké střevo | Ulcerózní kolitida (proktocolitis) | Vyšetřovací metody jater | Vyšetřovací metody v gastroenterologii | Vyšetřovací metody v pneumologii | Zácpa (obstipace) | Chirurgická léčba hemoroidů | Chirurgie jater | Chirurgie sleziny | Chirurgie tlustého střeva a konečníku | Chirurgie žlučníku | Diagnostika a léčba bolestí břicha | Laparoskopická adheziolýza (odstranění srůstů) | Laparoskopická apendektomie (odstranění výběžku slepého střeva) | Laparoskopická cholecystektomie (odstranění žlučníku) | Laparoskopická hernioplastika (operace kýly) | Laparoskopická jaterní resekce | Laparoskopická laváž, drenáž a revize u peritonitidy (zánětu pobřišnice) | Laparoskopická nízká přední resekce rekta (odsranění části konečníku) | Laparoskopická pseudocystogastrostomie | Laparoskopická rektopexe | Laparoskopická resekce tl. střeva při perforované divertikulitidě | Laparoskopická resekce žaludku | Laparoskopická sutura perforovaného vředu | Laparoskopie v chirurgii | Léčba nemocí pohybového aparátu | Náhlé příhody břišní v chirurgii | Odstranění znamének a drobných výrůstků | Ošetření ran, abscesů a popálenin | Poradna pro onemocnění prsu | Péče o pacienty se stomii | Ruka – lupavý prst | Face-lift (operace obličeje), SMAS lifting | Cholelitháza (žlučové kameny) | Divertikly tenkého střeva | Dráždivý tračník | Ileus (střevní neprůchodnost) | Jaterní encephalopathie a koma | Léčba obezity | Nádory jater | Nádory tenkého střeva | Nádory žlučníku a žlučových cest | Portální hypertenze | Rozdělení a léčba icteru (žloutenky) | Stavy po operaci žaludku | Toxické a polékové poškození jater | Vaskulární onemocnění tenkého střeva | Vyšetřovací metody slinivky břišní | Vyšetřovací metody v kardiologii | Vřed žaludku a duodena | Záněty jater (hepatitidy) | Chirurgie dvanácterníku | Chirurgie pankreatu (slinivky břišní) | Chirurgie tenkého střeva | Chirurgie žaludku | Diagnostická a léčebná endoskopie | Laparoskopicky asistovaná hemipankreatduodenektomie | Laparoskopická amputace rekta – Milles | Laparoskopická fundoplikace | Laparoskopická implantace port-katetru | Laparoskopická kolonostomie (vývod tlustého střeva) | Laparoskopická nekrektomie u pankreatitid | Laparoskopická operace strangulačního ileu (střevní neprůchodnosti) | Laparoskopická pyloroplastika | Laparoskopická resekce Meckelova divertiklu | Laparoskopická resekce tlustého střeva | Laparoskopická splenektomie (odstranění sleziny) | Laparoskopická vagotomie | Léčba bércových vředů a nehojících se ran | Léčba zarůstajících nehtů | Akutní zánět slepého střeva (apendicitida) | Operace břišní kýly | Ošetření zlomenin a luxací kloubů | Proktologie (léčba onemocnění konečníku) | Stomie (vývody) tenkého a tlustého střeva