General Med spol. s r.o., ordinace praktického lékaře

Adenovirové infekce | Alergologické testy a vyšetření | Borelióza | Chřipka | Dráždivý tračník | EKG vyšetření | Hypertenze (vysoký krevní tlak) | Infekce enterobakteriemi (osídlují střevní trakt) | Infekce močových cest | Herpes zoster (pásový opar) | Laboratorní vyšetření | Léčba antibiotiky | Léčba furunkulu | Léčba kopřivky (urticaria) | Léčba pemfigu | Léčba zánětů žil (flebitida) | Očkování dospělých | Průjem (diarrhoe) | Rozdělení a léčba icteru (žloutenky) | Stafylokové infekce | Vstupní, preventivní a závodní lékařské vyšetření | Zácpa (obstipace) | Hubnutí Wellness trend | Správná životospráva, výživové poradenství | Akutní tonsilitida (angina) | Arytmie | Chronické srdeční selhání | Diabetes mellitus (cukrovka) II. typu | ECHO – virové infekce | Gastritidy | Herpes simplex (opar) | Infarkt myokardu | Salmonelózy | Infekce virem varicella zoster | Ischemická choroba srdeční | Laryngitida | Léčba antivirotiky | Léčba impetiga | Léčba obezity | Léčba růže (erysipel) | Nemoci jícnu | Pneumonie (zápal plic) | Rhinosinusitis (rýma a zánět vedlejších dutin nosních) | Stafylokoková enterotoxikóza | Vydávání lékařských potvrzení, průkazů a zpráv | Záněty průdušek | Konzervativní léčba úrazů