Klinika Dr. Pírka s.r.o.

Cvičení podle paní Mojžíšové (Mojžíšova metoda) | Artroskopie kyčelního kloubu | Artroskopie zadního kloubu palce nohy | Fyzioterapie | Hlezno – přední syndrom | Koleno – UNI TEP | Koleno – operace čéšky | Koleno – resekce pliky | Koleno – totální endoprotéza | Kyčel – CKP u starších | Kyčel – totální endoprotéza klasická | Loket – epikondylitidy | Léčba rázovou vlnou | Manipulační terapie, Mobilizace | Noha – vbočený palec | Orthokine – autologní léčba osteoartritidy a bolesti zad | Proloterapie | Rameno – CKP | Rameno – ošetření šlachy bicepsu | Ruka – karpální tunel | Ultrazvuk | Face-lift (operace obličeje), SMAS lifting | Chirurgická léčba hemoroidů | Chirurgie jater | Chirurgie sleziny | Chirurgie tlustého střeva a konečníku | Chirurgie žlučníku | Diagnostika a léčba bolestí břicha | Léčba bércových vředů a nehojících se ran | Léčba nemocí pohybového aparátu | Náhlé příhody břišní v chirurgii | Akutní zánět slepého střeva (apendicitida) | Zánět pobřišnice (peritonitida) | Operace břišní kýly | Ošetření zlomenin a luxací kloubů | Proktologie (léčba onemocnění konečníku) | Stomie (vývody) tenkého a tlustého střeva | Nádory prsu | Mamografie | Záněty prsu | Artroskopie Achilovy šlachy | Artroskopie zadního hlezna | Diagnostika a léčba osteoporózy | Hlezno – podvrtnutí | Kladívkový prst | Koleno – operace menisku | Koleno – plastika předního zkříženého vazu | Koleno – stabilizace čéšky | Konzervativní léčba úrazů | Kyčel – resurfaceing | Laserterapie | Léčebná tělesná výchova | Manuální Fyzioterapeutická Korekce – MFK | Obstřiky a punkce | Operační léčení úrazů | Podologie, Podiatrie – péče o nohy | Rameno – ošetření rotátorové manžety | Rameno – operace přední luxace | Rameno – stabilizace luxace | Ruka – lupavý prst | Ultrazvukové vyšetření kyčlí kojenců | Operace očních víček (Blefaroplastika) | Chirurgie dvanácterníku | Chirurgie pankreatu (slinivky břišní) | Chirurgie tenkého střeva | Chirurgie žaludku | Diagnostická a léčebná endoskopie | Laparoskopie v chirurgii | Léčba zarůstajících nehtů | Akutní perforace (prasknutí) peptického vředu dvanáctníku | Akutní zánět slinivky břišní (pankreatu) | Odstranění znamének a drobných výrůstků | Ošetření ran, abscesů a popálenin | Poradna pro onemocnění prsu | Péče o pacienty se stomii | Vyšetřovací metody v mamologiii | Ultrazvukové vyšetření prsu