Městská poliklinika Praha

Aberometrie (wavefront analýza) | Biometrie | Elektrookulografie (EOG) | Endoteliální mikroskopie | Evokované zrakové potenciály | Fluorescenční angiografie | Gonioskopie | Keratometrie | Konzervativní léčba chorob sítnice a sklivce | Nepřímá oftalmoskopie | Odstranění brýlí na čtení – léčba presbyopie | Průplach slzných cest | Schirmerův test | Topografie rohovky | Vyšetření barvocitu | Vyšetření zorného pole | Vyšetření zrakové ostrosti do dálky | Adenovirové infekce | Akutní tonsilitida (angina) | Alergie na poštípání hmyzem | Anafylaktická reakce, šok | Arytmie | Atopická onemocnění | Alergická rhinitis (rýma) | Borelióza | Břišní koliky, tříměsíční koliky | Chřipka | Diabetes melitus v dětském věku | Dráždivý tračník | EKG vyšetření | Enuréza (pomočování) | Erythema exudativum multiforme | Gastritidy | Hernie (kýly) | Herpes simplex, Gingivostomatitida herpetica | Hypovitaminózy a hypervitaminózy | Infekce enterobakteriemi (osídlují střevní trakt) | Salmonelózy | Infekce močových cest u dětí | Herpes zoster (pásový opar) | Infekce viry Coxsackie | Infekční mononukleóza | Kopřivka (urtica) | Laryngitida | Léčba antivirotiky | Léčba impetiga | Léčba obezity | Léčba růže (erysipel) | Meningokokové infekce | Nemoci jícnu | Obstipace (zácpa) | Okamžité stanovení CRP (potvrzení zánětlivého procesu) | Očkování dětí | Pneumonie (zápal plic) | Poradenská péče pro děti | Průjem (diarrhoe) | RS-virové infekce | Rhinosinusitis (rýma a zánět vedlejších dutin nosních) | Seboroická dermatitida | Správná životospráva, výživové poradenství | Stafylokové infekce | Streptokokové infekce | Tonzilitida (angína) | Tracheitida, trachebronchitida | Vrozený stridor a tracheomalacie | Vydávání lékařských potvrzení, průkazů a zpráv | Zánětlivé průjmové onemocnění v kojeneckém věku | Záškrt (difterie) | Alzheimerova choroba a ostatní demence | Maniodeprese (bipolární afektivní porucha) | Návykové a impulzivní choroby | Poruchy nálady | Poruchy příjmu potravy | Poruchy spánku | Schizofrenie | Analgetické proudy | Hubnutí Wellness trend | Klasická masáž | Léčebná tělesná výchova | Manipulační terapie, Mobilizace | Ultrazvuk | Dentální hygiena | Ortodoncie | Zubní výplně (záchovná stomatologie) | Konflikty mezi dětmi a rodiči | Obavy ze zvládání nových situací | Partnerské problémy, rozvody | Problémy s výchovou dětí | Psychosomatické potíže | Vyčerpanost, únava | Amslerova mřížka | Biomikroskopie | Elektroretinografie (ERG) | Esteziometrie | Exoftalmometrie | GDx | HRT – Heidelberský retinální tomograf | Kontaktní oční čočky | Léčba šedého zákalu nitrooční umělou čočkou | Objektivní měření refrakce | Pachymetrie | Přímá oftalmoskopie | Tonometrie | Ultrazvukové vyšetření oka | Vyšetření citlivosti na kontrast | Vyšetření zrakové ostrosti do blízka | Akutní apendicitida | Alergie na léky | Alergologické testy a vyšetření | Anemie | Astma bronchiale | Alergická konjuctivitida (zánět spojivek) | Bakteriální endokarditida | Bronchiolitida | Chronické srdeční selhání | Dehydratace a poruchy ABR a iontů | Diabetes mellitus (cukrovka) II. typu | ECHO – virové infekce | Enkompréza (nekontrolovaný odchod stolice) | Epiglotitida | Erythema nodosum | Herpes simplex (opar) | Hypertenze (vysoký krevní tlak) | Infarkt myokardu | Infekce vyvolané Campylobacterem | Infekce močových cest | Infekce virem varicella zoster | Varicella (plané neštovice) | Infekce způsobené Hemophilus influenzae | Ischemická choroba srdeční | Laboratorní vyšetření | Léčba antibiotiky | Léčba furunkulu | Léčba kopřivky (urticaria) | Léčba pemfigu | Léčba zánětů žil (flebitida) | Morbilli (spalničky) | Obezita (adipositas) | Obstrukční bronchitida | Očkování dospělých | Parotitis epidemica (příušnice) | Poliomyelitita (dětská obrna) | Poruchy srdečního rytmu (arytmie) | Pátá nemoc (erythema infectiosum) | Revmatická horečka | Rozdělení a léčba icteru (žloutenky) | Soor, kandidová mykóza | Srdeční šelet u zdravých dětí | Stafylokoková enterotoxikóza | Svrab | Toxoplazmóza | Variola (pravé neštovice) | Vstupní, preventivní a závodní lékařské vyšetření | Zácpa (obstipace) | Záněty průdušek | Šestá nemoc (exantema subitum) | Hypochondrická porucha | Neurotické poruchy | Patologická sexuální agresivita | Poruchy pohlavní identity | Poruchy sexuální preference | Poruchy vyvolané užíváním psychoaktivních látek | Sexuální dysfunkce | Elektroléčba, Elektrostimulace | Interferenční proudy | Laserterapie | Léčba rázovou vlnou | Magnetoterapie | Léčba paradentózy (parodontologie) | Stomatochirurgie | Zubní kosmetika | Konflikty na pracovišti, ztráta zaměstnání | Osamělost, ztráta blízké osoby | Potíže při navazování a udržování vztahů | Psychologické testy, IQ testy | Rodinné konflikty a krize | Špatné zvládání stresu, deprese