MEDICONET s.r.o.

Cvičení podle paní Mojžíšové (Mojžíšova metoda) | Fyzioterapie | Konzervativní léčba úrazů | Léčebná tělesná výchova | Obstřiky a punkce | Podologie, Podiatrie – péče o nohy | Léčba bazaliomu (bazocelulární karcinom) | Léčba růžovky (rosacea) | Diagnostika TBC kůže | Diagnostika znamének | Léčba atopického ekzému a jiných dermatitid | Léčba bércových vředů | Léčba furunkulu | Léčba herpetických infekcí | Léčba impetiga | Léčba kopřivky (urticaria) | Léčba pemfigu | Léčba svrabu (scabies) | Léčba vší | Adenotomie (odstranění nosní mandle) | Laryngitida | Onemocnění slinné žlázy | Převodní nedoslýchavost | Rhinosinusitis (rýma a zánět vedlejších dutin nosních) | Tonsilektomie (odstranění krční mandle) | Vyšetřovací metody nosu a paranazálních dutin | Zánět středního ucha (Otitis media acuta, chronica) | Závratě (vertigo) | Adenovirové infekce | Alergologické testy a vyšetření | Celostní medicína | ECHO – virové infekce | Herpes simplex (opar) | Salmonelózy | Léčba antibiotiky | Okamžité stanovení CRP (potvrzení zánětlivého procesu) | Stafylokové infekce | Vstupní, preventivní a závodní lékařské vyšetření | Akutní selhání ledvin | Astma bronchiale | Cholelitháza (žlučové kameny) | Cystická fibroza (mukoviscidóza) | Diabetes mellitus (cukrovka) II. typu | Dráždivý tračník | Hypertenze (vysoký krevní tlak) | Jaterní cirhóza a steatóza | Ledviny a hypertenze | Nemoci jícnu | Obstrukce močových cest | Onemocnění mediastina | Onemocnění štítné žlázy | Plicní fibróza | Pneumonie (zápal plic) | Průjem (diarrhoe) | Správná životospráva, výživové poradenství | Systémová onemocnění postihující tenké střevo | Tuberkulóza | Vaskulární onemocnění tenkého střeva | Vyšetřovací metody jater | Vyšetřovací metody v gastroenterologii | Vyšetřovací metody v nefrologii | Vyšetřovací metody žlučníku a žlučových cest | Zácpa (obstipace) | Záněty průdušek | Frakční laserový resurfacing | Antikoncepce | Komplikace v šestinedělí | Poradenská péče v těhotenství | Ultrazvukové vyšetření plodu | Záněty v gynekologii | Zirkonové (celokeramické) implantáty | Endodoncie (ošetření kořenových kanálků) | Stomatochirurgie | Zubní kosmetika | Zubní výplně (záchovná stomatologie) | Biomikroskopie | Kontaktní oční čočky | Léčba glaukomu – zeleného zákalu | Léčba strabismu (šilhání) | Objektivní měření refrakce | Tonometrie | Vyšetření citlivosti na kontrast | Vyšetření zrakové ostrosti do blízka | Diagnostika a léčba osteoporózy | Klasická masáž | Laserterapie | Manipulační terapie, Mobilizace | Orthokine – autologní léčba osteoartritidy a bolesti zad | Proloterapie | Taping (tejpování) | Léčba onychomykóz a ostatních dermatomykóz (plísní) | Diagnostika Mycosis fungoides | Diagnostika histiocytozy | Léčba akné | Léčba bradavic (verrucae) | Léčba folikulitidy | Léčba hemangiomů | Léčba hyperhidrozy (nadměrného pocení) | Léčba kondylomat accuminat a jiných bradavic | Léčba lupénky (psoriáza) | Léčba růže (erysipel) | Léčba vitiliga | Epiglotitida | Onemocnění hlasivek | Percepční nedoslýchavost | Rehabilitace sluchu naslouchadly, kochleární implantáty | Tinitus (ušní šelest) | Vyšetřovací metody krku | Vyšetřovací metody sluchového aparátu | Zánět zevního zvukovodu (Otitis externa acuta, chronica) | Časná diagnostika vad sluchu u novorozenců a kojenců | Akutní tonsilitida (angina) | Borelióza | Chřipka | EKG vyšetření | Infekce enterobakteriemi (osídlují střevní trakt) | Laboratorní vyšetření | Léčba antivirotiky | Očkování dospělých | Stafylokoková enterotoxikóza | Vydávání lékařských potvrzení, průkazů a zpráv | Arytmie | Celiakie a jiné malabsorbce | Chronické selhání ledvin | Diabetes mellitus (cukrovka) I. typu | Diety u interních onemocnění | Gastritidy | Hubnutí Wellness trend | Infekce močových cest | Jaterní encephalopathie a koma | Léčba obezity | Nemoci tubulů a intersticia ledvin | Onemocnění bránice | Onemocnění pohrudnice | Pankreatitidy (záněty slinivky břišní) | Pneumokoniózy | Portální hypertenze | Rozdělení a léčba icteru (žloutenky) | Stavy po operaci žaludku | Toxické a polékové poškození jater | Urolitiáza (močové kameny) | Vrozená onemocnění ledvin | Vyšetřovací metody slinivky břišní | Vyšetřovací metody v kardiologii | Vyšetřovací metody v pneumologii | Vřed žaludku a duodena | Záněty jater (hepatitidy) | Klimakterium a menopauza | Očkování proti karcinomu děložního čípku | Poruchy menstruačního cyklu | Záněty prsu | Celokeramické fixní náhrady | Dentální hygiena | Léčba paradentózy (parodontologie) | Gonioskopie | Konzervativní léčba chorob sítnice a sklivce | Léčba očních zánětů | Nepřímá oftalmoskopie | Přímá oftalmoskopie | Vyšetření barvocitu | Vyšetření zorného pole | Vyšetření zrakové ostrosti do dálky