Nemocnice sv. Zdislavy, a.s.

Akutní a chronické uzávěry žil | Chirurgická léčba hemoroidů | Chirurgie dvanácterníku | Chirurgie pankreatu (slinivky břišní) | Chirurgie sleziny | Chirurgie tlustého střeva a konečníku | Chirurgie žaludku | Chronické zúžení a uzávěry tepen | Diagnostika a léčba bolestí břicha | Laparoskopická amputace rekta – Milles | Laparoskopická hernioplastika (operace kýly) | Laparoskopická operace strangulačního ileu (střevní neprůchodnosti) | Laparoskopická resekce žaludku | Laparoskopie v chirurgii | Léčba zarůstajících nehtů | Akutní perforace (prasknutí) peptického vředu dvanáctníku | Akutní zánět slinivky břišní (pankreatu) | Operace břišní kýly | Ošetření zlomenin a luxací kloubů | Proktologie (léčba onemocnění konečníku) | Robotická chirurgie v břišní chirurgii | Akutní srdeční selhání | Astma bronchiale | Chlopňové vady | Chronické srdeční selhání | Diabetes mellitus (cukrovka) I. typu | Diety u interních onemocnění | Divertikulóza tlustého střeva | Gastritidy | Hypertenze (vysoký krevní tlak) | Infarkt myokardu | Ischemická choroba srdeční | Jaterní encephalopathie a koma | Kardiomyopatie | Naléhavé příhody v pneumologii | Nádory jater | Nádory plic a průdušek | Nádory tenkého střeva | Nádory žlučníku a žlučových cest | Onemocnění mediastina | Onemocnění štítné žlázy | Plicní fibróza | Pneumonie (zápal plic) | Průjem (diarrhoe) | Stavy po operaci žaludku | Toxické a polékové poškození jater | Ulcerózní kolitida (proktocolitis) | Vyšetřovací metody jater | Vyšetřovací metody v gastroenterologii | Vyšetřovací metody v pneumologii | Vřed žaludku a duodena | Záněty jater (hepatitidy) | Cirkumcize (obřízka) | Operace hydrokély | Pyeloplastika (operace při rozšířené ledvinové pánvičky) | Robotická nefrektomie (odstranění ledviny) | Robotická radikální prostatektomie | Uretrocystoskopie (UCSK) | Hlezno – podvrtnutí | Kladívkový prst | Koleno – operace menisku | Koleno – plastika předního zkříženého vazu | Koleno – stabilizace čéšky | Konzervativní léčba úrazů | Kyčel – totální endoprotéza klasická | Noha – vbočený palec | Rameno – ošetření rotátorové manžety | Rameno – operace přední luxace | Rameno – stabilizace luxace | Ruka – lupavý prst | Akutní cévní příhody | Chirurgické výkony při poranění tepen a žil | Chirurgie jícnu | Chirurgie tenkého střeva | Chirurgie štítné žlázy | Chirurgie žlučníku | Diagnostická a léčebná endoskopie | Laparoskopická adheziolýza (odstranění srůstů) | Laparoskopická apendektomie (odstranění výběžku slepého střeva) | Laparoskopická cholecystektomie (odstranění žlučníku) | Laparoskopická laváž, drenáž a revize u peritonitidy (zánětu pobřišnice) | Laparoskopická resekce tlustého střeva | Laparoskopická sutura perforovaného vředu | Léčba bércových vředů a nehojících se ran | Léčba nemocí pohybového aparátu | Náhlé příhody břišní v chirurgii | Akutní zánět slepého střeva (apendicitida) | Zánět pobřišnice (peritonitida) | Ošetření ran, abscesů a popálenin | Pneumothorax | Péče o pacienty se stomii | Stomie (vývody) tenkého a tlustého střeva | Arytmie | Celiakie a jiné malabsorbce | Cholelitháza (žlučové kameny) | Crohnova choroba | Diabetes mellitus (cukrovka) II. typu | Divertikly tenkého střeva | Dráždivý tračník | Ileus (střevní neprůchodnost) | Infekce močových cest | Jaterní cirhóza a steatóza | Jaterní selhání | Léčba obezity | Nemoci jícnu | Nádory ledvin | Nádory slinivky břišní (pankreatu) | Nádory tlustého střeva | Onemocnění bránice | Onemocnění pohrudnice | Pankreatitidy (záněty slinivky břišní) | Pneumokoniózy | Portální hypertenze | Rozdělení a léčba icteru (žloutenky) | Systémová onemocnění postihující tenké střevo | Tuberkulóza | Vaskulární onemocnění tenkého střeva | Vyšetřovací metody slinivky břišní | Vyšetřovací metody v kardiologii | Vyšetřovací metody žlučníku a žlučových cest | Zácpa (obstipace) | Záněty průdušek | Nefrektomie (odstranění ledviny) | Punkční biopsie prostaty | Resekce ledviny | Robotická plastika ledvinové pánvičky | Robotická resekce ledviny | Hlezno – přední syndrom | Koleno – UNI TEP | Koleno – operace čéšky | Koleno – resekce pliky | Koleno – totální endoprotéza | Kyčel – CKP u starších | Loket – epikondylitidy | Obstřiky a punkce | Rameno – CKP | Rameno – ošetření šlachy bicepsu | Ruka – karpální tunel | Ultrazvukové vyšetření kyčlí kojenců