Poliklinika profesora Řeháka

Léčba bazaliomu (bazocelulární karcinom) | Léčba růžovky (rosacea) | Diagnostika histiocytozy | Léčba akné | Léčba bradavic (verrucae) | Léčba folikulitidy | Léčba hemangiomů | Léčba hyperhidrozy (nadměrného pocení) | Léčba infekcí vyvolaných chlamydiemi | Léčba kondylomat accuminat a jiných bradavic | Léčba lupénky (psoriáza) | Léčba růže (erysipel) | Léčba vitiliga | ACP – léčba krevní plazmou | Laserterapie | Léčebná tělesná výchova | Obstřiky a punkce | Rameno – ošetření rotátorové manžety | Ultrazvuk | Adenotomie (odstranění nosní mandle) | Laryngitida | Nádory nosu a paranazálních dutin | Onemocnění hlasivek | Percepční nedoslýchavost | Převodní nedoslýchavost | Syndrom spánkové apnoe | Tonsilektomie (odstranění krční mandle) | Vyšetřovací metody nosu a paranazálních dutin | Zánět středního ucha (Otitis media acuta, chronica) | Závratě (vertigo) | Alergenová imunoterapie – hyposenzibilizace | Alergie na léky | Alergie na poštípání hmyzem | Alergie na pyl | Anafylaktická reakce, šok | Atopická onemocnění | Alergická rhinitis (rýma) | Bronchoprovokační test (BPT) | Diagnostika a léčba imunodeficitů | Kopřivka (urtica) | Krevní testy vyšetření protilátek IgG, IgA, IgE | Obstrukční bronchitida | Alergie na kravské mléko (na bílkovinu kravského mléka) | Spirometrie | Arytmie | Chlopňové vady | Chronické selhání ledvin | Gastritidy | Hypertenze (vysoký krevní tlak) | Ischemická choroba srdeční | Nemoci jícnu | Pankreatitidy (záněty slinivky břišní) | Portální hypertenze | Rozdělení a léčba icteru (žloutenky) | Vřed žaludku a duodena | Záněty jater (hepatitidy) | Cystoskopie (vyšetření i odběr tkáně) | Diagnostika a léčba zvětšení prostaty | Kalibrace močové trubice | Léčba zánětů močových cest | Péče o pacienty s epicystostomii a nefrostomii | Urodynamické vyšetření | Chirurgická léčba hemoroidů | Diagnostická a léčebná endoskopie | Gastroskopie, esogagogastroduodenoskopie | Léčba nemocí pohybového aparátu | Odstranění znamének a drobných výrůstků | Proktologie (léčba onemocnění konečníku) | Očkování dospělých | Vydávání lékařských potvrzení, průkazů a zpráv | Operace očních víček (Blefaroplastika) | Léčba onychomykóz a ostatních dermatomykóz (plísní) | Diagnostika a prevence HIV | Diagnostika znamének | Léčba atopického ekzému a jiných dermatitid | Léčba bércových vředů | Léčba furunkulu | Léčba herpetických infekcí | Léčba impetiga | Léčba kapavky (gonorea) | Léčba kopřivky (urticaria) | Lokální léčba lupénky | Léčba svrabu (scabies) | Fyzioterapie | Loket – epikondylitidy | Manipulační terapie, Mobilizace | Podologie, Podiatrie – péče o nohy | Epiglotitida | Nádory hrtanu | Nádory ucha, neurinom akustiku | Onemocnění slinné žlázy | Perforace bubínku, myringoplastika | Rhinosinusitis (rýma a zánět vedlejších dutin nosních) | Tinitus (ušní šelest) | Vyšetřovací metody krku | Vyšetřovací metody sluchového aparátu | Zánět zevního zvukovodu (Otitis externa acuta, chronica) | Časná diagnostika vad sluchu u novorozenců a kojenců | Alergie na chlad | Alergie na plísně | Alergie na prach a roztoče | Alergie na zvířata | Astma bronchiale | Alergická konjuctivitida (zánět spojivek) | Bronchodilatační test (BDT) | Diagnostika a léčba autoimunitních chorob | Imunologické vyšetření | Kožní prick testy | Potravinové alergie | Alergie na lepek (gluten), celiakie | Cholelitháza (žlučové kameny) | Chronické srdeční selhání | Infekce močových cest | Jaterní cirhóza a steatóza | Onemocnění pohrudnice | Pneumonie (zápal plic) | Průjem (diarrhoe) | Vyšetřovací metody žlučníku a žlučových cest | Zácpa (obstipace) | Záněty průdušek | Cévkování | Dilatace močové trubice | Léčba močové inkontinence | Preventivní onkologické vyšetření v urologii | Ultrazvukové vyšetření v urologii | Diagnostika a léčba bolestí břicha | Léčba zarůstajících nehtů | Ošetření ran, abscesů a popálenin | Péče o pacienty se stomii | Vstupní, preventivní a závodní lékařské vyšetření