Santé s. r. o.

Cvičení podle paní Mojžíšové (Mojžíšova metoda) | Elektroléčba, Elektrostimulace | Interferenční proudy | Konzervativní léčba úrazů | Magnetoterapie | Masáže lávovými kameny | Obstřiky a punkce | Shiatsu | Ultrazvuk | Dentální hygiena | Antikoncepce | Infekce v těhotenství | Komplikace v šestinedělí | Nemoci v těhotenství | Očkování proti karcinomu děložního čípku | Poruchy menstruačního cyklu | Rizikové těhotenství | Tripl test | Vyšetřovací metody v gynekologii | Mamografie | Vyšetřovací metody v porodnictví | Záněty prsu | Arytmie | Celiakie a jiné malabsorbce | Chronické selhání ledvin | Diabetes mellitus (cukrovka) II. typu | Gastritidy | Hypertenze (vysoký krevní tlak) | Infekce močových cest | Léčba obezity | Nemoci jícnu | Obstrukce močových cest | Onemocnění mediastina | Onemocnění štítné žlázy | Pneumokoniózy | Portální hypertenze | Správná životospráva, výživové poradenství | Systémová onemocnění postihující tenké střevo | Vyšetřovací metody jater | Vyšetřovací metody v kardiologii | Vyšetřovací metody v pneumologii | Vřed žaludku a duodena | Záněty jater (hepatitidy) | Zirkonové (celokeramické) implantáty | Endodoncie (ošetření kořenových kanálků) | Léčba paradentózy (parodontologie) | Pedostomatologie | Diagnodent (časné odhalení kazu) | Laryngitida | Onemocnění slinné žlázy | Převodní nedoslýchavost | Tinitus (ušní šelest) | Vyšetřovací metody nosu a paranazálních dutin | Zánět středního ucha (Otitis media acuta, chronica) | Závratě (vertigo) | Hypochondrická porucha | Neurotické poruchy | Poruchy nálady | Poruchy spánku | Konflikty mezi dětmi a rodiči | Obavy ze zvládání nových situací | Partnerské problémy, rozvody | Problémy s výchovou dětí | Psychosomatické potíže | Vyčerpanost, únava | Konzervativní léčba chorob sítnice a sklivce | Léčba strabismu (šilhání) | Očkování dospělých | Uretrocystografie | Urodynamické vyšetření | Akupunktura a Akupresura | Fyzioterapie | Klasická masáž | Manipulační terapie, Mobilizace | Medová masáž | Sportovní masáž | Endometrioza | Klimakterium a menopauza | Močová inkontinence | Náhlé příhody břišní v gynekologii | Poradenská péče v těhotenství | Prekancerozy děložního čípku a jejich řešení | Screening karcinomu děložního čípku | Ultrazvukové vyšetření plodu | Vyšetřovací metody v mamologiii | Ultrazvukové vyšetření prsu | Vyšetřovací metody v urogynekologii | Záněty v gynekologii | Astma bronchiale | Cholelitháza (žlučové kameny) | Diabetes mellitus (cukrovka) I. typu | Diety u interních onemocnění | Ileus (střevní neprůchodnost) | Ledviny a hypertenze | Naléhavé příhody v pneumologii | Nemoci tubulů a intersticia ledvin | Onemocnění bránice | Onemocnění pohrudnice | Pankreatitidy (záněty slinivky břišní) | Pneumonie (zápal plic) | Průjem (diarrhoe) | Stavy po operaci žaludku | Urolitiáza (močové kameny) | Vyšetřovací metody slinivky břišní | Vyšetřovací metody v nefrologii | Vyšetřovací metody žlučníku a žlučových cest | Zácpa (obstipace) | Záněty průdušek | Celokeramické fixní náhrady | Cerec (zákroky pomocí robotu) | Dětská stomatologie | Kompozitní fazety | Ortodoncie | Stomatochirurgie | Zubní kosmetika | Zubní výplně (záchovná stomatologie) | Onemocnění hlasivek | Percepční nedoslýchavost | Rhinosinusitis (rýma a zánět vedlejších dutin nosních) | Vyšetřovací metody krku | Vyšetřovací metody sluchového aparátu | Zánět zevního zvukovodu (Otitis externa acuta, chronica) | Časná diagnostika vad sluchu u novorozenců a kojenců | Maniodeprese (bipolární afektivní porucha) | Návykové a impulzivní choroby | Poruchy příjmu potravy | Poruchy vyvolané užíváním psychoaktivních látek | Konflikty na pracovišti, ztráta zaměstnání | Osamělost, ztráta blízké osoby | Potíže při navazování a udržování vztahů | Psychologické testy, IQ testy | Rodinné konflikty a krize | Špatné zvládání stresu, deprese | Léčba glaukomu – zeleného zákalu | Léčba šedého zákalu nitrooční umělou čočkou | Očkování dětí | Uretrocystoskopie (UCSK)