Soukromá ambulance

Acne neonatorum (novorozenecká vyrážka) | Akutní apendicitida | Alergie na léky | Alergologické testy a vyšetření | Anemie | Atopická onemocnění | Alergická rhinitis (rýma) | Borelióza | Břišní koliky, tříměsíční koliky | Dehydratace a poruchy ABR a iontů | ECHO – virové infekce | Enuréza (pomočování) | Erythema exudativum multiforme | Hernie (kýly) | Hypovitaminózy a hypervitaminózy | Infekce vyvolané Campylobacterem | Infekce močových cest u dětí | Infekce virem varicella zoster | Varicella (plané neštovice) | Infekce způsobené Hemophilus influenzae | Kopřivka (urtica) | Laryngitida | Malý růst | Morbilli (spalničky) | Nedonošený novorozenec | Obezita (adipositas) | Obstrukční bronchitida | Očkování dětí | Poliomyelitita (dětská obrna) | Poruchy srdečního rytmu (arytmie) | Průjem (diarrhoe) | RS-virové infekce | Rhinosinusitis (rýma a zánět vedlejších dutin nosních) | Soor, kandidová mykóza | Srdeční šelet u zdravých dětí | Stafylokoková enterotoxikóza | Svrab | Tonzilitida (angína) | Tracheitida, trachebronchitida | Vrozený stridor a tracheomalacie | Zralý novorozenec | Zánětlivé průjmové onemocnění v kojeneckém věku | Záškrt (difterie) | Měření NO z vydechovaného vzduchu | Adenovirové infekce | Akutní tonsilitida (angina) | Alergie na poštípání hmyzem | Anafylaktická reakce, šok | Astma bronchiale | Alergická konjuctivitida (zánět spojivek) | Bakteriální endokarditida | Bronchiolitida | Chřipka | Diabetes melitus v dětském věku | Enkompréza (nekontrolovaný odchod stolice) | Epiglotitida | Erythema nodosum | Herpes simplex, Gingivostomatitida herpetica | Infekce enterobakteriemi (osídlují střevní trakt) | Salmonelózy | Infekce novorozenců | Herpes zoster (pásový opar) | Infekce viry Coxsackie | Infekční mononukleóza | Laboratorní vyšetření | Léčba antibiotiky | Meningokokové infekce | Nadměrný růst | Návštěvy u nemocného doma | Obstipace (zácpa) | Okamžité stanovení CRP (potvrzení zánětlivého procesu) | Parotitis epidemica (příušnice) | Poradenská péče pro děti | Problémy s kojením | Pátá nemoc (erythema infectiosum) | Revmatická horečka | Seboroická dermatitida | Správná životospráva, výživové poradenství | Stafylokové infekce | Streptokokové infekce | Telefonické a mailové konzultace | Toxoplazmóza | Variola (pravé neštovice) | Vydávání lékařských potvrzení, průkazů a zpráv | Zácpa (obstipace) | Záněty průdušek | Šestá nemoc (exantema subitum) | Spirometrie