ZÚNZ posluchačů vysokých škol

• Spálená 12, Praha, 11000

Akutní a chronické uzávěry žil | Chirurgie štítné žlázy | Diagnostická a léčebná endoskopie | Laparoskopická splenektomie (odstranění sleziny) | Léčba bércových vředů a nehojících se ran | Léčba zarůstajících nehtů | Ošetření ran, abscesů a popálenin | Poradna pro onemocnění prsu | Péče o pacienty se stomii | Alzheimerova choroba a ostatní demence | Maniodeprese (bipolární afektivní porucha) | Návykové a impulzivní choroby | Poruchy příjmu potravy | Poruchy spánku | Schizofrenie | Amslerova mřížka | Objektivní měření refrakce | Tonometrie | Vyšetření citlivosti na kontrast | Vyšetření zrakové ostrosti do blízka | Chronické selhání ledvin | Infekce močových cest | Ulcerózní kolitida (proktocolitis) | Dentální hygiena | Konflikty mezi dětmi a rodiči | Obavy ze zvládání nových situací | Partnerské problémy, rozvody | Problémy s výchovou dětí | Psychosomatické potíže | Vyčerpanost, únava | Radiofrekvenční rejuvenace – vyhlazení pleti (Aluma, Accent, TriPollar, Spa RF, Radiofrequency Re-Styling, Re-Age) | Chirugie krční oblasti | Chronické zúžení a uzávěry tepen | Diagnostika a léčba bolestí břicha | Laparoskopie v chirurgii | Léčba nemocí pohybového aparátu | Odstranění znamének a drobných výrůstků | Ošetření zlomenin a luxací kloubů | Proktologie (léčba onemocnění konečníku) | Stomie (vývody) tenkého a tlustého střeva | Hypochondrická porucha | Neurotické poruchy | Poruchy pohlavní identity | Poruchy sexuální preference | Poruchy vyvolané užíváním psychoaktivních látek | Nepřímá oftalmoskopie | Operace očních víček (Blefaroplastika) | Vyšetření barvocitu | Vyšetření zorného pole | Gastritidy | Ischemická choroba srdeční | Vrozená onemocnění ledvin | Konflikty na pracovišti, ztráta zaměstnání | Osamělost, ztráta blízké osoby | Potíže při navazování a udržování vztahů | Psychologické testy, IQ testy | Rodinné konflikty a krize | Špatné zvládání stresu, deprese